Adverteerders vragen ons vaak hoe ze veel verkeer kunnen genereren zonder hoger te bieden. Het is eigenlijk vrij eenvoudig om uw verkeer te vergroten zonder uw bod te verhogen. De sleutel is om uw Klikfrequentie (CTR).
Native Advertising-netwerken geven prioriteit aan de advertenties die de hoogste inkomsten genereren. Dat betekent echter niet dat we altijd prioriteit geven aan de best betalende advertenties. Als een advertentie die $ 1,00 biedt 20 keer minder klikken krijgt dan een advertentie die $ 0,10 biedt, dan genereert de advertentie van $ 0,10 feitelijk meer inkomsten voor de uitgevers. Dat betekent dat ze de advertentie van $ 0,10 zullen weergeven, niet de advertentie van $ 1,00.
Elke advertentie, ongeacht het bod, gaat door een ontdekkingsfase: om vast te stellen hoe klikbaar het is. Dus als u laag wilt bieden en toch veel verkeer wilt krijgen, kan het echt de moeite waard zijn om uw advertenties klikbaarder te maken dan de concurrentie.
Afbeeldingen
De afbeelding die u kiest, is van cruciaal belang voor uw CTR. De beste afbeeldingen spring van de pagina en overtuig een persoon om uw kop te lezen. Houd er rekening mee dat de meeste inhoudsaanbevelingen vrij kleine afbeeldingen hebben, dus het is belangrijk dat uw afbeelding duidelijk en herkenbaar is, zelfs bij een klein formaat.
Het helpt ook om afbeeldingen te kiezen die kleurrijk zijn. Kleur helpt je om de aandacht van mensen te trekken. Het is ook belangrijk dat uw afbeeldingen uniek zijn. Mensen negeren echt basale stockfoto’s. Je afbeelding moet uniek genoeg zijn om ze te maken stop en let echt op.
Krantenkoppen
De gemiddelde website van vandaag heeft ergens tussen de vijftig en honderd hyperlinks per pagina. Uw kop moet al die links bestrijden om degene te zijn waarop een persoon klikt uit al hun opties.
Het is belangrijk om koppen te testen, maar veel adverteerders veranderen gewoon een paar woorden. Ze zullen het woord Amazing veranderen in Incredible. Echte headline-testen omvat het uitproberen van totaal verschillende concepten en invalshoeken.
Mijn favoriete tool voor het bedenken van headline-concepten is http://www.alltop.com. U kunt in slechts een paar minuten door honderden koppen van de grootste websites op internet in elke niche/onderwerp bladeren. Een paar minuten bladeren door de headlines resulteert vaak in een heleboel geweldige headline-ideeën.
Inhoud
De beste adverteerders op NativeAds.com produceren voortdurend nieuwe inhoud. Ze vinden trending onderwerpen waarin mensen op dit moment geïnteresseerd zijn en creëren op basis daarvan inhoud rond hun niche. Als u op zoek bent naar een hoog volume, dan is het creëren van veel inhoud waarin mensen geïnteresseerd zijn de beste manier. De CTR van elk stukje inhoud valt na verloop van tijd. Dus als u niet zoveel klikken krijgt als u wilt, probeer dan iets nieuws en relevants te maken, en u zult vaak een gezonde toename van het verkeer krijgen.
We hopen dat deze tips helpen! Neem gerust contact op met uw accountmanager voor meer ideeën om uw advertenties klikbaarder te maken.
Uitgelichte afbeelding: Foto’s storten/© Olivier2